Hillarina karma

13. septembra 2016, spozabukakuk, Neapolitika

Svojho času si Hillary Clinton upravila klasický Caesarov výrok „Veni vidi, vici“ (Prišiel som, videl som, zvíťazil som) do podoby „We came, we saw, he died“ (Prišli sme, videli sme, zomrel). Radostne ním reagovala na udalosti v Lýbii a smrť Muammara Kaddáfího, aj keď namiesto „videli sme“ by bolo asi vhodnejšie použiť sloveso „bombardovali sme“.

 

Budhisti však tvrdia, že karma dostihne každého a každý skutok má svoju príčinu, ale i dôsledok. V prípade Hillary Clinton sme sa dočkali tohoto:

 

Niektorí zlomyseľníci z nás by možno zatúžili parafrázovať práve vyjadrenie prezidentskej kandidátky a upraviť ho do tvaru We came, we saw, she collapsed… (Prišli sme, videli sme, skolabovala). Ale to len v tom prípade, keby sa sami neobávali negatívneho vplyvu na vlastnú karmu.

Doplnené 16.9.2016

Do dnešného dňa som už 4x musel meniť video č.2 – vždy kvôli tomu, že na pôvodnom zdroji bolo odstránené, scenzúrované, alebo prehlásené za súkromné. Už ma to však nebaví, preto radšej pridám stručný popis pre prípad, že by bolo znovu zlikvidované: pani prezidentská kandidátka nasadá do auta, vôkol nej črieda ochrankárov. Podlomia sa jej nohy a keby ju nedržali dve gorily, tak ju vystrie. Dotiahnu ju do auta a zabuchnú dvere, zvyšok svorky bodygardov zaujíma také pozície, aby na nakrúcanom videu bolo vidieť podľa možnosti čo najmenej.