Môj comming out

16. októbra 2022, spozabukakuk, Tak si tu moderujeme...

V týchto dňoch sa takmer celá verejnosť zaoberá komunitou LGBTI. Brutálna vražda dvoch takto orientovaných ľudí na to poskytuje velikánsky priestor.

No a pri tej príležitosti sme sa dočkali i zaujímavého priznania – moderátor TA3 Rastislav Iliev v priamom prenose prezradil svoju sexuálnu orientáciu, je gay. V krátkom čase je to už druhý comming out moderátora TA3, tým prvým bol Richard Dírer. Rasťo Iliev zároveň vyzval aj členov parlamentu, aby neváhali a priznali sa ku svojim sexuálnym preferenciám.

Nie som člen parlamentu, no jeho výzvu prijímam. Som Slovák kaukazského typu (to je oficiálne, politicky korektné označenie pre belocha) s litrom maďarskej krvi, krstený nepraktizujúci katolík, agnostik tolerujúci všetky vierovyznania. No a čo sa môjho sexuálneho zamerania týka – som heterosexuál mužského pohlavia žijúci v zákonnom zväzku s 1 (slovom jednou) ženou.

Uf, tak mám ten comming out za sebou, ani to nebolelo. Hneď sa cítim slobodnejšie. Teraz už len počkať kým bude mať komunita, ku ktorej patrím, nejakú vlastnú zástavu, možno čiernobielu s motívom Jin a Jang, a bude poriadať vlastné pochody pod názvom trebárs HeteroMarch.

A vyzývam aj ostatných heterošov – neuzatvárajte sa do vlastnej ulity, hrdo a nahlas sa prihláste ku svojej orientácii! Aby sme nezostali mlčiacou menšinou, akou sme doteraz.